Výstavba expozic
Organizační pokyny
Prosíme, věnujte pozornost stanoveným podmínkám pro firemní účast na konferenci BOD vč. dodržení termínů. Organizační výbor neposílá žádné níže uvedené dokumenty třetím stranám, které zajišťují pro sponzora příp. výstavbu stánku, je plně v kompetenci registrující firmy.
Děkujeme za pochopení.
Vyberte si umístění svého stánku
Vyberte si formu partnerství a následně umístění svého stánku. Stanete-li se diamantovým nebo platinovým partnerem, máte možnost mít umístěný stánek v 1 patře. Ostatním partnerům nabízíme možnost vybrat si z prostorných variant v přízemí pavilonu a 2. patra.
Svůj požadavek na poziici stánku napište do firemní registrace -do konce května 2025, prosím respektujte uvedené prostory v rastru, polohu stánku a danou velikost.
Firemní workshopy BOD
K dispozici je salónek S3 (viz soubor ke stažení) s přesnou specifikací vybavení, velikostí, apod. – PO DOBU KONÁNÍ KONFERENCE NENÍ MOŽNOST MĚNIT USPOŘÁDÁNÍ SALONKU, není povolen kamerový záznam, konzumace jídla a zapojení/užití jiného technického vybavení.
Cena v registračním systému je stanovena v délce 45 min. Začátek workshopu je vždy v čase zahájení bloků dle programu.
Organizátor workshopu odpovídá za řádné ukončení v dohodnutém čase, za nedodržení bude automaticky účtována další sazba dle platného ceníku.
Pronájem není možný v době konání satelitních sympozií a v době oběda.
Kapacita salonku: 32 +2 předsedající.
Salonek je vybaven: 16x stůl 120/60, 32x židle, předsednický stůl + 2x židle, flip chart, dataprojektor, notebook.
Máte-li o uspořádání zájem, je nutné objednávku dodat nejpozději do 30. května 2025. přes registrační systém konference (požadujeme přesný název workshopu, který bude zveřejněn v odborném programu)