Registrace účasti
Obecné informace k registraci účastníka
-
doporučujeme účastníkům, aby registraci na konferenci vytvářeli osobně z důvodu GDPR a ukládání osobních dokladů (výzva k platbě, faktura, certifikát, potvrzení o účasti), které mají k dispozici kdykoliv po přihlášení do svého účtu;
účet není nutné vytvářet každý rok znovu, stačí se přihlásit emailem a heslem do stávajícího účtu – pokud tak činíte, máte možnost stahovat doklady i z let předchozích, registrace je archivována vč. dokumentů od roku vytvoření účtu;
v případě, že registraci za vás tvoří jiná osoba/firma, je odpovědná doklady předat;
doklady organizátor konference neposílá, z výše uvedených důvodů (ukládání na účet účastníka);
prosíme účastníky, aby zadávali do osobních údajů platné emailové adresy, na které zasíláme novinky a informace např. o přijetí příspěvku;
každý z účastníků má možnost si zvolit z více variant plátců pro úhradu (zaměstnavatel, registrovaná osoba, jiný subjekt/firma) registračního poplatku, stravného a společenského večera – výzvy je tak povinen předat k proplacení, po zaplacení je automaticky do systému uložena faktura;